Z tej wizualizacji powyżej, to wynikałoby, że nie będzie żadnej podpory w rzece.
Ale może wykorzystają je do wznoszenia nowej konstrukcji. Ciekawe, kiedy ruszą z pracami.
Budowa linii kolejowej Podłęże-Piekiełko z Krakowa do Zakopanego i Nowego Sącza
Re: Budowa linii kolejowej Podłęże-Piekiełko z Krakowa do Zakopanego i Nowego Sącza
To jeszcze kilka zdjęć moich, skoro już jestem.
Tu stacja Nowy Sącz Miasto, widać, że sporo się dzieje, nawet chodnik zerwali spod daszku. Dobrze, że budynek zostanie zachowany, a przynajmniej na to wygląda.
Taka sobie dosyć standardowa dla Małopolski niewielka stacyjka.
Tu stacja Nowy Sącz Miasto, widać, że sporo się dzieje, nawet chodnik zerwali spod daszku. Dobrze, że budynek zostanie zachowany, a przynajmniej na to wygląda.
Taka sobie dosyć standardowa dla Małopolski niewielka stacyjka.
Re: Budowa linii kolejowej Podłęże-Piekiełko z Krakowa do Zakopanego i Nowego Sącza
A tu widać, jak trwają roboty na samej linii kolejowej.
Po prawej skarpa z której usunięto drzewa, co budziło kontrowersje.
Wygląda to, jakby oni rzeczywiście mieli zamiar tą linię kolejową zmodernizować.
Po prawej skarpa z której usunięto drzewa, co budziło kontrowersje.
Wygląda to, jakby oni rzeczywiście mieli zamiar tą linię kolejową zmodernizować.
Re: Budowa linii kolejowej Podłęże-Piekiełko z Krakowa do Zakopanego i Nowego Sącza
Jest podpisana umowa na budowę najdłuższego tunelu kolejowego w Polsce, ma mieć 3,8 kilometra długości i połączy miejscowości Męcina i Mordarka, czyli będzie wychodził tuż przy Limanowej. Wychodzi na to, że już nie będzie tego malowniczego fragmentu trasy pomiędzy Limanową i Nowym Sączem, ale jeżeli pociągi mają w przyszłości szybciej jeździć, to taka zmiana ma na pewno dużo sensu.
Co ciekawe, na wizualizacji nowego tunelu na trasie kolei z Krakowa do Nowego Sącza widać tylko jeden tor. Czyli pociągi będą musiały nadal jeździć wahadłowo na tej trasie. Ciekawe, jak to wpłynie na jej późniejsze użytkowanie.
Co ciekawe, na wizualizacji nowego tunelu na trasie kolei z Krakowa do Nowego Sącza widać tylko jeden tor. Czyli pociągi będą musiały nadal jeździć wahadłowo na tej trasie. Ciekawe, jak to wpłynie na jej późniejsze użytkowanie.
Re: Budowa linii kolejowej Podłęże-Piekiełko z Krakowa do Zakopanego i Nowego Sącza
Warto też dodać, że wszystko ma potrwać 31 miesięcy, a firmami odpowiadającymi za realizację projektu mają być Budimex i Gülermak (ta druga firma buduje też chyba linię tramwajową w Krakowie do Mistrzejowic), więc nieźle się tureckie przedsiębiorstwo rozpycha na naszym rynku.
Re: Budowa linii kolejowej Podłęże-Piekiełko z Krakowa do Zakopanego i Nowego Sącza
Dużo się dzieje na placu przebudowy tej linii kolejowej w Nowym Sączu.
Działają palownice, koparki jeżdżą, zmiana chyba tam będzie spora.
Zamknięta ulica Adama Mickiewicza, którą nie da się zjechać na Wólki.
Działają palownice, koparki jeżdżą, zmiana chyba tam będzie spora.
Zamknięta ulica Adama Mickiewicza, którą nie da się zjechać na Wólki.
Re: Budowa linii kolejowej Podłęże-Piekiełko z Krakowa do Zakopanego i Nowego Sącza
Tu wszystko elegancko widać, są wielkie maszyny budowlane, są stare drzewa, są stare wille.
I jeszcze budynek stacji Nowy Sącz miasto - ciekawe jak zostanie wyremontowany.
Ciekawe czy te inwestycje faktycznie przybliżą Nowy Sącz do Krakowa.
I jeszcze budynek stacji Nowy Sącz miasto - ciekawe jak zostanie wyremontowany.
Ciekawe czy te inwestycje faktycznie przybliżą Nowy Sącz do Krakowa.
Wróć do „Nowe biurowce, hotele, obiekty publiczne, przemysłowe i infrastruktura”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości