Znaleziono 82 wyniki

autor: paul1989
18 paź 2020, 1:13
Forum: Nowe inwestycje mieszkaniowe w Krakowie - bloki, apartamentowce, domy
Temat: Rynek mieszkaniowy w Krakowie / zakup mieszkania: wyhamowanie podaży mieszkań - opinie / forum
Odpowiedzi: 3208
Odsłony: 474156

Re: Rynek mieszkaniowy w Krakowie / zakup mieszkania: wyhamowanie podaży mieszkań - opinie / forum

To nie ja chce się zabijać o spadki cen mieszkań Panowie, ja mogę to tylko wyśmiać. :lol: Do pana który mówił o tym ze mamy wzrost inwestycji. Mamy spadek w Krakowie, o 39% względem zeszłego roku. Oficjalne dane, warto poszukać w internecie (wydane pozwolenia na budowe) Kolejna rzecz, jestem ciekaw,...
autor: paul1989
18 paź 2020, 1:02
Forum: Nowe inwestycje mieszkaniowe w Krakowie - bloki, apartamentowce, domy
Temat: Mała Góra Kraków od Nokturn Deweloper - opinie i forum o inwestycji
Odpowiedzi: 325
Odsłony: 73719

Re: Mała Góra Kraków od Nokturn Deweloper - opinie i forum o inwestycji

Widzę, że osiedle jest ogrodzone. To jak to jest w końcu z grodzeniem budynków wielorodzinnych w Krk, przecież weszła w życie uchwała która tego zakazuje? Przeczytaj dokładnie uchwałę czy też artykuł pierwszy lepszy w gazecie, nie tylko sam tytuł. Przeczytałem kolego i nie rozumiem dlaczego to osie...
autor: paul1989
17 paź 2020, 22:20
Forum: Nowe inwestycje mieszkaniowe w Krakowie - bloki, apartamentowce, domy
Temat: Rynek mieszkaniowy w Krakowie / zakup mieszkania: wyhamowanie podaży mieszkań - opinie / forum
Odpowiedzi: 3208
Odsłony: 474156

Re: Rynek mieszkaniowy w Krakowie / zakup mieszkania: wyhamowanie podaży mieszkań - opinie / forum

7 miesiąc dywagowania, wątek/temat ogólnie od 2018 :) coś nie widać tych obniżek cen, mniej sie za to buduje, a ceny ida w góre :) Gdzie to tam kupujecie te mieszkania -40% -30% ????? Dajcie jakies namiary czy coś. Ciekaw jestem ile już takich mieszkań ustrzelili najbardziej zażarci uzytkownicy w ty...
autor: paul1989
17 paź 2020, 22:14
Forum: Nowe inwestycje mieszkaniowe w Krakowie - bloki, apartamentowce, domy
Temat: Mała Góra Kraków od Nokturn Deweloper - opinie i forum o inwestycji
Odpowiedzi: 325
Odsłony: 73719

Re: Mała Góra Kraków od Nokturn Deweloper - opinie i forum o inwestycji

puszysty wilk pisze:Widzę, że osiedle jest ogrodzone. To jak to jest w końcu z grodzeniem budynków wielorodzinnych w Krk, przecież weszła w życie uchwała która tego zakazuje?


Przeczytaj dokładnie uchwałę czy też artykuł pierwszy lepszy w gazecie, nie tylko sam tytuł.
autor: paul1989
13 paź 2020, 12:29
Forum: Nowe inwestycje mieszkaniowe w Krakowie - bloki, apartamentowce, domy
Temat: Rynek mieszkaniowy w Krakowie / zakup mieszkania: wyhamowanie podaży mieszkań - opinie / forum
Odpowiedzi: 3208
Odsłony: 474156

Re: Rynek mieszkaniowy w Krakowie / zakup mieszkania: wyhamowanie podaży mieszkań - opinie / forum

No i oczywiscie. Słoneczne miasteczko, sa mieszkania za 6800zł m2 :) Można sobie wklejać ze mieszkania za 4,900zł :lol: :lol: :lol: :lol:
autor: paul1989
13 paź 2020, 12:25
Forum: Nowe inwestycje mieszkaniowe w Krakowie - bloki, apartamentowce, domy
Temat: Rynek mieszkaniowy w Krakowie / zakup mieszkania: wyhamowanie podaży mieszkań - opinie / forum
Odpowiedzi: 3208
Odsłony: 474156

Re: Rynek mieszkaniowy w Krakowie / zakup mieszkania: wyhamowanie podaży mieszkań - opinie / forum

Tam zawsze mieszkania były tansze o 1tys od innych inwestycji w róznym okresie, przy czasowych promocjach nawet 1,500zł. Cena podana w ogłoszeniu tyczy sie pewnie mieszkania od północy na parterze z najgorszym widokiem. Nigdy nie sa takie same ceny na 1 , 2, 3 pietrze. Stary myk deweloperów podajemy...
autor: paul1989
01 paź 2020, 16:52
Forum: Nowe inwestycje mieszkaniowe w Krakowie - bloki, apartamentowce, domy
Temat: Osiedle Telimeny Kraków KG Group - opinie i forum mieszkańców (Bieżanów)
Odpowiedzi: 229
Odsłony: 65173

Re: Osiedle Telimeny Kraków KG Group - opinie i forum mieszkańców (Bieżanów)

Kurcze, jak tu na forum każdy wie ile deweloperzy maja marży. Szkoda że każdy pisze inaczej. :D :D
autor: paul1989
30 wrz 2020, 11:24
Forum: Nowe inwestycje mieszkaniowe w Krakowie - bloki, apartamentowce, domy
Temat: Osiedle Telimeny Kraków KG Group - opinie i forum mieszkańców (Bieżanów)
Odpowiedzi: 229
Odsłony: 65173

Re: Osiedle Telimeny Kraków KG Group - opinie i forum mieszkańców (Bieżanów)

Mam pytanie do osób, które kupiły mieszkania w I etapie. Czy ceny dało się negocjować? Zazwyczaj ceny transakcyjne różnią się znacznie od ofertowych i zastanawiam się czy w KG Group jest możliwość coś urwać. Interesowałem się tą inwestycja w I etapie. Negocjowałem przy przymiarkach, nie było szans ...
autor: paul1989
01 wrz 2020, 23:39
Forum: Nowe inwestycje mieszkaniowe w Krakowie - bloki, apartamentowce, domy
Temat: Mochnackiego 40 - Dom przy Bonarce Kraków od Moon Office / opinie na forum
Odpowiedzi: 7
Odsłony: 3258

Re: Mochnackiego 40 - Dom przy Bonarce Kraków od Moon Office / opinie na forum

Widzę, że w tej inwestycji zostały 3 największe mieszkania, na całkiem spoko przecenach ~7900/m2. Powie mi ktoś jakie są minusy tych mieszkań, że jeszcze nie zeszły, bo powiem, że sama inwestycja jest interesująca. Mieszkania fajne, widac ze spoko inwestycja sprzedana prawie w 100% kameralna inwest...

Wyszukiwanie zaawansowane