Deweloper TK Invest - opinie o mieszkaniach i firmie na forum

Forum zawierające opinie o firmach deweloperskich i generalnych wykonawcach budujących w Krakowie i innych miastach Małopolski. Prosimy o wyważone i uzasadnione oceny deweloperów.
dzubi
Posty: 1
Rejestracja: 30 paź 2017, 9:05

Deweloper TK Invest - opinie o mieszkaniach i firmie na forum

Postautor: dzubi » 30 paź 2017, 9:41

Ja kupiłam rok temu mieszkanie od tk invest. Nie mam doświadczenia w zakupie mieszkań, to była moja pierwsza tego typu inwestycja. Pani, z którą mieliśmy kontakt podczas kupna była bardzo miła i wszystko szło świetnie, aż do momentu gdy poszliśmy do notariusza. Zgodziliśmy się na pozostanie przy notariuszu zaproponowanym przez panią Magdę. Kwoty jakie usłyszeliśmy za sporządzenie aktu notarialnego były absurdalnie wysokie. Zadzowoniłam do pierwszego lepszego notariusza i usłyszałam sumy 3 razy niższe. W umowie tk invest zastrzegło sobie, że wielkość końcowa mieszkania może różnić się o ileś tam m2 (nie pamiętam już ile to było) od wielkości jaką zakładali przy budowie i za którą zapłaciliśmy. Oczywiście pomiar wykonany przez geodetę z tk invest był na granicy tej różnicy na naszą niekorzyść. Okna można było tylko otworzyć, bez możliwości uchylenia a za wymianę zawiasów trzeba było dopłacić. Domofon został powieszony krzywo, na środku ściany, na wysokości takiej, że ekran kamery miałam na wysokości trochę powyżej pępka. Przeniesienie domofonu też wiązało się z dodatkowym kosztem, pomijając już fakt, że przez następne 4 miesiące był ciągle w naprawie. Podczas przenoszenia instalacji elektrycznej przez ekipę tk invest z jednej części salonu do drugiej został uszkodzony światłowód i nie działa do dzisiaj, choć tutaj to i tak bez różnicy, gdyż tk invest podpisało umowę z gównianym dostawcą internetu (solisnet) i tak czy inaczej internet działa słabo.
Tyle pamiętam z największych wtop. Generalnie pozostał mi duży niesmak do tej firmy.


adi
Posty: 91
Rejestracja: 17 kwie 2016, 11:46