Zmiana adminisrtatora budynku - pinie i dyskusja - I etap os. Prądnik Nowy

Zapraszam mieszkańców inwestycji Prądnik Nowy od CP RE do zakładania tematów dotyczących ich osiedla. Miejsca parkingowe, problemy osiedla, nowe etapy inwestycji, wspólnota mieszkaniowa itp.
pradnik
Posty: 2
Rejestracja: 06 cze 2017, 20:24

Zmiana adminisrtatora budynku - pinie i dyskusja - I etap os. Prądnik Nowy

Postautor: pradnik » 25 sie 2017, 13:01

Prawdopodobnie ma być zebranie wrzesień może październik należałoby się zastanowić, co zrobić żeby się nam żyło wygodniej. Może należy wybrać do rady po jednym przedstawicielu z każdej klatki, żeby wiedzieć co się dzieje. Na dzień dzisiejszy to tylko administrator rządzi, i robi co chce, z nikim nie musi się konsultować.Czytałam o opłatach Reduty i muszę przyznać że warto się nad tą propozycją zastanowić. Ale gdy nie będzie reprezentacji z każdej klatki to nikt nic nie wie.


Michał
Posty: 122
Rejestracja: 02 maja 2016, 7:02

Re: Zmiana adminisrtatora budynku - pinie i dyskusja - I etap os. Prądnik Nowy

Postautor: Michał » 31 sie 2017, 9:15

Witajcie,

Jeśli chodzi o zmianę administratora, to nie podejmujmy póki co tego typu działań, dajmy się jeszcze wykazać obecnemu, bo mam wrażenie, że idzie mu coraz lepiej i jest dobrze zorientowany w temacie.

Uprzedzając fakty, które zostaną ujawnione na spotkaniu - mam informacje od administratora, że czynsz za garaż znacznie spadnie, chyba od października.
W tym momencie płacimy Tauronowi za zapewnioną moc do wentylatorów oddymiających na dachu, które jak wiadomo nie pracują, jeżeli nie ma pożaru, a jest to spora kwota. W związku z tym, że mamy już w Tauronie jakąś historię, administratorowi udało się wynegocjować, że nie będziemy już za tą moc płacić.
Z rozmowy wynika, że opłata miesięczna za 1m2 garażu spadnie ok 1,7zł (podaję mniej więcej, nie zabijcie mnie jak to będzie 1,5zł :P), co w skali miejsca postojowego da miesięcznie oszczędność rzędu 25zł, a jeśli ktoś ma box to więcej. Moim zdaniem to już sporo i działa zdecydowanie na plus dla administratora.

Moim zdaniem trzeba dać się mu wykazać, a my go z tego rozliczymy ;)

kasztandd
Posty: 14
Rejestracja: 22 sie 2017, 19:11

Re: Zmiana adminisrtatora budynku - pinie i dyskusja - I etap os. Prądnik Nowy

Postautor: kasztandd » 01 wrz 2017, 21:40

Być może jeszcze mało wiem, ale wg mnie przy kolejnych etapach budowy osiedla część kosztów powinna zacząć spadać.

np. utrzymanie terenów wspólnych, odbiór odpadów, a być może nawet koszty CO?


Michał
Posty: 122
Rejestracja: 02 maja 2016, 7:02

Re: Zmiana adminisrtatora budynku - pinie i dyskusja - I etap os. Prądnik Nowy

Postautor: Michał » 04 wrz 2017, 7:15

Tereny wspólne są wydzielane dla każdego z budynków z osobna z tego co wiem, a nie dla całego osiedla.

Koszty wywozu odpadów też są ustalane na podstawie ilości kontenerów i częstotliwości ich wypróżniania.

C.O. wg zużycia.

Jedyna opcja jest taka, że jak kolejna wspólnota będzie miała tego samego administratora to może on negocjować ceny podstawowe z MPEC czy odbiorcą śmieci.

bartusstw
Posty: 96
Rejestracja: 15 sty 2016, 23:25

Re: Zmiana adminisrtatora budynku - pinie i dyskusja - I etap os. Prądnik Nowy

Postautor: bartusstw » 04 wrz 2017, 18:27

Myślę, że przedmówcy chodziło o to, że w przypadku tego samego administratora i tej samej firmy utrzymującej czystość może spaść cena jednostkowa za m2 ze względu na wzrost powierzchni.

kasztandd
Posty: 14
Rejestracja: 22 sie 2017, 19:11

Re: Zmiana adminisrtatora budynku - pinie i dyskusja - I etap os. Prądnik Nowy

Postautor: kasztandd » 04 wrz 2017, 20:48

bartusstw pisze:Myślę, że przedmówcy chodziło o to, że w przypadku tego samego administratora i tej samej firmy utrzymującej czystość może spaść cena jednostkowa za m2 ze względu na wzrost powierzchni.


Dokładnie tak i mam tu na myśli generalnie utrzymanie terenu i wywóz odpadów - proporcjonalnie do ilości mieszkań lub innego wskaźnika.

P.S. Na pewno część terenów jest (albo powinna być!) wspólna dla Wszystkich. np place zabaw - więc z każdym kolejnym etapem budowy te koszty powinny być modyfikowane do podziału. Finalne stawki po zakończeniu całej inwestycji czyli w okolicach 2024.

Z dostawą CO aż tak bardzo nie jestem zapoznany i nie wiem czy istnieje w ogóle możliwość negocjacji - każdy budynek będzie miał odrębne przyłącze (wymiennikownie itp) wiec koszty utrzymania do podziału raczej wyłącznie na mieszkania w jednym bloku.
:arrow:

Darek



Wróć do „Prądnik Nowy Kraków - forum mieszkańców osiedla”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości