Przestrzegam wszystkich zainteresowanych kupnem mieszkania u tego dewelopera.
Niestety, po odebraniu osiedla wyszło na jaw wiele niedoróbek. Sposób w jaki są one naprawiane jest niedopuszczalny. Przykład na zdjęciu poniżej:
Tak właśnie wygląda "podwyższony standard" - śmiech na sali.
"Podwyższony" standard dewelopera Lokum - osiedle Siesta Kraków
Re: "Podwyższony" standard dewelopera Lokum - osiedle Siesta Kraków
To zdjęcie to ostatnio hit internetów
jako ciekawy swiata - czym uwarunkowana lub co miala na celu ta zmiana? rozumiem, ze wcześniej była klamka?

Re: "Podwyższony" standard dewelopera Lokum - osiedle Siesta Kraków
kwk pisze:To zdjęcie to ostatnio hit internetów ;) jako ciekawy swiata - czym uwarunkowana lub co miala na celu ta zmiana? rozumiem, ze wcześniej była klamka?
Tak, wcześniej była klamka.
Osoby które chciały wejść przez furtkę miały dwie opcję by się dostać na teren osiedla.
Pierwsza trudniejsza to: wpisać kod w domofonie by zwolnić blokadę i poprzez pchnięcie furtki wejść na teren.
Druga prostsza: Nacisnąć klamkę bez żadnego kodu i wejść na teren osiedla :D.
Re: "Podwyższony" standard dewelopera Lokum - osiedle Siesta Kraków
Xaron pisze:kwk pisze:To zdjęcie to ostatnio hit internetówjako ciekawy swiata - czym uwarunkowana lub co miala na celu ta zmiana? rozumiem, ze wcześniej była klamka?
Tak, wcześniej była klamka.
(...)
Druga prostsza: Nacisnąć klamkę bez żadnego kodu i wejść na teren osiedla.
Rozumiem, ze gałka teraz się nie kręci.
To chyba powinna być taka: klamki-drzwiowe.pl/oferta/produkt/1544/galka-drzwiowa-sferyczna-odgieta-owalny-szyld-czarny.html i nie byłoby problemu

Re: "Podwyższony" standard dewelopera Lokum - osiedle Siesta Kraków
jakie są inne niedoróbki? że tak narzekasz?
Re: "Podwyższony" standard dewelopera Lokum - osiedle Siesta Kraków
krisak13 pisze:jakie są inne niedoróbki? że tak narzekasz?
Tu nie chodzi o ilość niedoróbek tylko o obsługę działu posprzedażowego. Zgłasza się im usterkę tu na przykład nie działającą furtkę bo można ją otworzyć bez kodu. Czeka się 30 dni i nie ma reakcji, w końcu po takim czasie oczekiwania i po 5 e-mailach wysłanych z przypomnieniem dostaje się informację że furtka naprawiona. I jak sam rysunek wskazuje jak się takie coś widzi to ręce opadają. Nie dość że wygląda to tragicznie, to krawędzie tego są ostre, zamek został wykręcony i wkręcony trochę za daleko przez co furtka ta się nie chce zamknąć i aby się zamknęła trzeba mocno nią trzasnąć. Konstrukcja ramy na której się opiera ta furtka jest dość mizerna (wystarczająca jak by nie trzeba było trzaskać) i przy takim trzaśnięciu całość chwieje się jak by miało się rozwalić.
Inne mało przyjemne zdarzenia z działem po sprzedażowym można przeczytać w wątku: viewtopic.php?t=4174.
Ogólnie to 'osiedle' jest dobrze zaprojektowane, w lokalach nie było za dużo usterek i do momentu kontaktu z ich działem posprzedażowym byłem bardzo zadowolony z zakupu. Teraz widzę że robią problemy. Nie tylko mnie to coraz bardziej denerwuje i coraz więcej osób się skarży na nich na grupie facebookowej, na to forum trafiają tylko nieliczne smaczki które mają za zadanie zmusić dewelopera do refleksji.
Wróć do „Siesta Kraków od Lokum - forum mieszkańców osiedla”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości