krisak13 pisze:jakie są inne niedoróbki? że tak narzekasz?
Tu nie chodzi o ilość niedoróbek tylko o obsługę działu posprzedażowego. Zgłasza się im usterkę tu na przykład nie działającą furtkę bo można ją otworzyć bez kodu. Czeka się 30 dni i nie ma reakcji, w końcu po takim czasie oczekiwania i po 5 e-mailach wysłanych z przypomnieniem dostaje się informację że furtka naprawiona. I jak sam rysunek wskazuje jak się takie coś widzi to ręce opadają. Nie dość że wygląda to tragicznie, to krawędzie tego są ostre, zamek został wykręcony i wkręcony trochę za daleko przez co furtka ta się nie chce zamknąć i aby się zamknęła trzeba mocno nią trzasnąć. Konstrukcja ramy na której się opiera ta furtka jest dość mizerna (wystarczająca jak by nie trzeba było trzaskać) i przy takim trzaśnięciu całość chwieje się jak by miało się rozwalić.
Inne mało przyjemne zdarzenia z działem po sprzedażowym można przeczytać w wątku:
viewtopic.php?t=4174.
Ogólnie to 'osiedle' jest dobrze zaprojektowane, w lokalach nie było za dużo usterek i do momentu kontaktu z ich działem posprzedażowym byłem bardzo zadowolony z zakupu. Teraz widzę że robią problemy. Nie tylko mnie to coraz bardziej denerwuje i coraz więcej osób się skarży na nich na grupie facebookowej, na to forum trafiają tylko nieliczne smaczki które mają za zadanie zmusić dewelopera do refleksji.