Chełmska 6 Kraków od Pruszyński Nieruchomości - opinie na forum

Budowy nowych mieszkań i domów w Krakowie i innych miastach - zdjęcia, relacje, nowe informacje, ceny mieszkań.
megi
Posty: 441
Rejestracja: 05 maja 2015, 16:46

Chełmska 6 Kraków od Pruszyński Nieruchomości - opinie na forum

Postautor: megi » 08 kwie 2021, 23:46

Mignęła mi dzisiaj w necie niewielka inwestycja na Woli Justowskiej w Krakowie - Chełmska 6 za której budowę odpowiada deweloper Pruszyński Nieruchomości. Zdaje się, że nie jest to jakiś wielki projekt, bo w ramach projektu ma powstać chyba tylko 16 mieszkań. Metraże różne, bo od 37 do ponad 90 metrów kwadratowych, więc jest w czym wybierać, ale jednak jest to kawałek od centrum. Plus za bliskość Lasu Wolskiego, ale sama okolica raczej nie powala, domy w różnym wieku, też starsze. Ciekawe, jak tam jest z usługami.

Obrazek
Wizualizacje: deweloper Pruszyński Nieruchomości

Na wizualizacjach, to takie małe bloczki, mają powstać dwa, chyba jakieś tarasy na dachach (chyba po to są tam te barierki), ale podobają mi się takie narożne loggie / balkony i to, że chyba nich zastosowana jest jakaś płytka elewacyjna. Fajne są też takie schodki, które powodują, że ludzie nie zaglądają sobie na sąsiednie balkony, to daje nieco prywatności. Bloki niby małe, ale są w nich windy, więc jednak się da, mimo tego, że nie byłby to pewnie wymóg prawa budowlanego. Tylko te ceny, za nieco ponad 90 m2, trzeba dać ponad 1,3 mln, ale za to, poza sporym balkonem, ma się jeszcze 77-metrowy taras nad mieszkaniem, więc całkiem nieźle. Ceny to dobrych kilkanaście tysięcy złotych, za m2, ale w zasadzie tyle liczą sobie też nierzadko w molochowatych inwestycjach i niekoniecznie lepiej położonych.


pozdro
Posty: 2239
Rejestracja: 08 mar 2016, 17:33

Re: Chełmska 6 Kraków od Pruszyński Nieruchomości - opinie na forum

Postautor: pozdro » 09 kwie 2021, 7:00

Jest drogo bo to najdroższa dzielnica mista malo sie tam buduje a kazdy by chcial tam mieszkac. Sam bym sie z checia na wole justowska przeprowadził. Blisko zielen i tereny rekreacyjne. Natomiast zadowalam sie Krowodrzy czy Bronowicami. Oczywiscie do czasu jak nie wybuduja Trasy Balickiej bo jak wybuduja to Krowodrza czy Bronowice mocno straca na atrakcyjności No i sama Wola Justowska także. Natomiast parcie na Trase Balicka i na Trase Zwierzyniecka ktore bezpowrotnie zniszczą tereny rekreacyjne nad Rudawa jest strasznie duze u włodarzy z roznych opcji politycznych. Moze jedynie Gibala bylby blokującym tej inwestycji.

Nowy
Posty: 771
Rejestracja: 05 lip 2015, 13:43

Re: Chełmska 6 Kraków od Pruszyński Nieruchomości - opinie na forum

Postautor: Nowy » 09 kwie 2021, 10:36

Tylko weź pod uwagę, że to nie willa z ogrodem, tylko jednak blok, może niezbyt duży, ale jednak. Patrząc ma tą okolicę w necie, to akurat w tym miejscu nie wygląda to nabjakąś miejscówkę z super willami, raczej stare domy w różnym stanie. Ale też nie ma co narzekać, bo źle nie jest.


Rak
Posty: 727
Rejestracja: 26 lut 2018, 16:23

Re: Chełmska 6 Kraków od Pruszyński Nieruchomości - opinie na forum

Postautor: Rak » 09 kwie 2021, 10:54

pozdro pisze:Jest drogo bo to najdroższa dzielnica mista malo sie tam buduje a kazdy by chcial tam mieszkac. Sam bym sie z checia na wole justowska przeprowadził. Blisko zielen i tereny rekreacyjne. Natomiast zadowalam sie Krowodrzy czy Bronowicami. Oczywiscie do czasu jak nie wybuduja Trasy Balickiej bo jak wybuduja to Krowodrza czy Bronowice mocno straca na atrakcyjności No i sama Wola Justowska także. Natomiast parcie na Trase Balicka i na Trase Zwierzyniecka ktore bezpowrotnie zniszczą tereny rekreacyjne nad Rudawa jest strasznie duze u włodarzy z roznych opcji politycznych. Moze jedynie Gibala bylby blokującym tej inwestycji.


Nadal nie mogę zrozumieć co jest złego w trasie balickiej czy zwierzynieckiej. Rudawa od tego nie wyschnie, młynówkę skasują czy co ?
Mnie krew zalewa, że nie ma nadal tej trasy w realnym bliskim planie, miałbym szybszy wyjazd z Bandtkiego w kierunku ruczaju i ogólnie południa.
Pewnie będę się męczył z jej brakiem jeszcze długo :/

Więcej ulic może i tej Chełmskiej 6 pomoże przy okazji :)

Odnośnie woli justowskiej to gratuluję Ci zmiany poglądów, mam upierdliwą pamięć wg której krytykowałeś wolę jako fatalne miejsce bez komunikacji.
Prawdopodobnie zadziałał typowy mechanizm gdzie mieszkamy to miejsce lubimy. Przeprowadzisz się gdzie indziej to znowu Ci się zmieni, wszyscy tak mają :P

ITGeek
Posty: 250
Rejestracja: 19 sie 2019, 1:34

Re: Chełmska 6 Kraków od Pruszyński Nieruchomości - opinie na forum

Postautor: ITGeek » 09 kwie 2021, 11:47

Dla mnie to zupelne nieporozumienie. Blok posrod domow wolnostojacych, ani to apartament, ani willa z ogrodem, takie chce byc prestizowy, ale nie do konca mnie stac.

rado
Posty: 259
Rejestracja: 05 gru 2016, 12:17

Re: Chełmska 6 Kraków od Pruszyński Nieruchomości - opinie na forum

Postautor: rado » 09 kwie 2021, 15:52

ITGeek pisze:Dla mnie to zupelne nieporozumienie. Blok posrod domow wolnostojacych, ani to apartament, ani willa z ogrodem, takie chce byc prestizowy, ale nie do konca mnie stac.

Standard wyglada na biedny (jak za tą cenę, bo czym ten budynek odbiega od tych na Klinach za 6-7k) i wizualizacje marne. Tamta okolica taka jest i tam jest przemieszanie budynków ale gdyby to bardziej wygladalo jak:
Apartamenty Morelowe (ktore btw były tańsze i sa lepiej położone)
ekopark.pl/zrealizowane/apartamenty-morelove

to odbiór tej inwestycji byłby pewnie lepszy

Padre
Posty: 46
Rejestracja: 13 sty 2021, 20:30

Re: Chełmska 6 Kraków od Pruszyński Nieruchomości - opinie na forum

Postautor: Padre » 22 cze 2021, 12:00

Dzień w dzień przechodzę obok tej inwestycji dwa do czterech razy, jestem bardzo nią rozczarowany.
Wierze że z posuwaniem się prac nabierze jakiegoś ,, sensownego" wyglądu aczkolwiek wizualizacje , nie nastrajają mnie pozytywnie.

Nowy
Posty: 771
Rejestracja: 05 lip 2015, 13:43

Re: Chełmska 6 Kraków od Pruszyński Nieruchomości - opinie na forum

Postautor: Nowy » 22 cze 2021, 16:29

Padre pisze:Dzień w dzień przechodzę obok tej inwestycji dwa do czterech razy...

Wrzuć jakieś zdjęcia, na których byłoby widać, jak to teraz wygląda.





Wróć do „Nowe inwestycje mieszkaniowe w Krakowie - bloki, apartamentowce, domy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości