Ekspert bywa niedoinformowany , nie tym razem jednak. Jeśli ktoś z nabywców nie zna charakterystyki TZwierzynieckiej załączam mapkę.
Most/tunel na Wiśle nie ma znaczenia dla Krowodrzy - ma dla Salwatora. Potem trasa schodzi pod ziemię przed Kopcem (gdyby Kościuszko wiedział ile zawiści wzbudza u niektórych ten narodowy symbol...) i wychodzi nie za Rudawą tylko dopiero za Doliną Rudawy - wymóg Ministerstwa Środowiska. A to oznacza rejon ul. Odlewniczej , gdzie ruch może wychodzić na powierzchnię.
To może powodować pewnie jakieś niedogodności dla mieszkań zachodnich w bud. 6 i 4.0 , może 5.1. Każdy kupujący zna swój budynek.
Dla mieszkań południowych nawet widok nie ulegnie zmianie. Dlatego też budynki 4.2 i 4.3 sprzedały się najszybciej.
Ekoparki i kolejne bloki w kierunku Odlewniczej stanowią kolejne bariery w kier zachodnim.
A co do realności budowy .... TL była zaplanowana w roku 1975 - też liczono na dekadę do otwarcia. mija pół wieku niemal.
a koszt bliski 3 MLD PLN (przez branżę mocno niedoszacowany podobnie jak się okazało przy TL) dla miasta na finansowych kolanach ( + spłata TL na x-lat) może być nie do udźwignięcia. Może do Salwatora dociągną tańszy etap kiedyś mostem , ale czy tutaj ? ... Oby - bo to pozwoli dojechać w kilkanaście minut nawet do Bieżanowa - ale wątpię.
To chyba tyle w temacie. Przepraszam, że długi post - ale może wielu otworzy oczy na świat.
Do miłego.
