Trasa Ciepłownicza w Krakowie - planowaine i budowa nowej drogi - forum

Informacje o nowych biurowcach, budynkach użyteczności publicznych, hotelach, parkach oraz obiektach przemysłowych w Krakowie infrastrukturze i jej remontach oraz planach rozwoju.
Mujah
Posty: 152
Rejestracja: 05 sty 2023, 9:13

Re: Trasa Ciepłownicza w Krakowie - planowaine i budowa nowej drogi - forum

Postautor: Mujah » 09 kwie 2024, 9:45

czyzy pisze:
Mujah pisze:Rondo Dywizjonu 308 w każdym z 4 wariantów jest jednopoziomowe...

Faktycznie, jakaś farsa, robi się obwodnicę i na niej zostawia rondo, które już dzisiaj się korkuje, a pewnie kiedyś wzrośnie tam ruch jeszcze bardziej. Rondo Dywizjonu 308 w Krakowie powinno być dwupoziomowe.

W kolejnej edycji zmieniono rozwiązania m.in. dotyczące Ronda Dywizjonu 308, pojawił się wariant dwupoziomowy.

ztp.krakow.pl/wp-content/uploads/2023/02/SYTUACJA-w1.2.3.4_wariant-2-rondo-308.pdf
ztp.krakow.pl/wp-content/uploads/2023/02/SYTUACJA-w1.2.3.4_wariant-2-rondo-308_1.pdf

ztp.krakow.pl/rower/audyty/audyt/wielowariantowa-koncepcja-trasy-cieplowniczej


iti
Posty: 1550
Rejestracja: 30 wrz 2015, 23:47

Re: Trasa Ciepłownicza w Krakowie - planowaine i budowa nowej drogi - forum

Postautor: iti » 10 kwie 2024, 14:47

Mujah pisze:W kolejnej edycji zmieniono rozwiązania m.in. dotyczące Ronda Dywizjonu 308, pojawił się wariant dwupoziomowy.

Dzięki za info., wreszcie ktoś pomyślał, że może warto to rondo zrobić na dwóch poziomach. Przecież to ma być część III obwodnicy, i co oni, chcą to zostawić tak, jak funkcjonuje do tej pory?

iti
Posty: 1550
Rejestracja: 30 wrz 2015, 23:47

Re: Trasa Ciepłownicza w Krakowie - planowaine i budowa nowej drogi - forum

Postautor: iti » 05 sie 2025, 21:49

Wygląda na to, że wszystko, co do tej pory wypracowano poszło w kosz i ogłoszono kolejne postępowanie na opracowanie koncepcji i dokumentacji środowiskowej dla Trasy Ciepłowniczej. Co ciekawe, wśród koncepcji ma znaleźć się wariant z tunelem pod Wisłą i ul. Ciepłowniczą, a także wariant, który zakłada budowę mostu i estakady. Wydaje się, że jednak o wiele lepszym rozwiązaniem byłby tunel. Ale to znów lata planowania, a potencjalna realizacja, to zupełnie nie wiadomo kiedy.



Wróć do „Nowe biurowce, hotele, obiekty publiczne, przemysłowe i infrastruktura”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 7 gości