Czyli w skrócie stumetrowe bliźniaki z kilkoma sypialniami np. :
- "Bliźniak | 101,29 m kw. | 3 sypialnie"
"Bliźniak | 114 m kw. | 4 sypialnie"
Ceny wydają się być przystępne.
Rak pisze:Czyli w skrócie stumetrowe bliźniaki z 3 sypialniami.
Rak pisze:W połowie strony tak stoi. zdaje się są takie i takie..ok zmienię wpis na bardziej ogólny bo na pewno nikogo nie chciałem wprowadzać w błąd : )
Tomo_2 pisze:Byłem zainteresowany mieszkaniem dostępnym w ramach tej inwestycji.
Z takich ogólnych informacji co na plus:
- Lokalizacja - fajna, widokowa działka, dodatkowo sklepy, szkoła blisko
- Mieszkanie funkcjonalne, sensowny rozkład pomieszczeń
- Domki w szachownice ustawione tak, aby nie zaglądać nikomu w okna
- Stosunkowo duża działka
Natomiast jednym wielkim minusem jest komunikacja z deweloperem. Na wstępie zaznacze, że nie znam się na budownictwie, nie kryłem się z tym ani trochę.
W trakcie oglądania domu i rozmowy z deweloperem oraz w towarzystwie pośrednika, który nam pierwotnie zaprezentował tą oferte wszystko wyglądało naprawde spoko, miła rozmowa etc. Rozmowa o tym jak to się dobrze współpracuje z pośrednikiem, że wszystko to kwestia zaufania między deweloperem a nabywcami mieszkania etc. Generalnie bardzo fajnie.
W związku z tym poprosiliśmy o jakieś większe dokumenty niż 10 myślników na kartce A4, które dostaliśmy na samym początku, aby można było poważniej się zastanowić czy chcemy w ogóle poważnie rozważać zakup. Dostaliśmy też propozycje ustnej rezerwacji na kilka dni z której skorzystaliśmy (zaproponowano nam, więc dlaczego by nie?).