
Co ważne, wykonanie tej części czwartej obwodnicy Krakowa powinno spowodować, że z miasta zniknie większość tranzytu, zwłaszcza tego, który przemieszcza się w kierunku Warszawy, a jest go sporo. Dzięki temu znacznemu odciążeniu powinna ulec trzecia obwodnica, czyli np. ulice Nowohucka, Stella-Sawickiego, Bora-Komorowskiego, Lublańska, Opolska i tak dalej. Także Aleje Trzech Wieszczów powinny dzięki temu zostać w jakimś stopniu odciążone. I dobrze, bowiem drogi te przebiegają coraz częściej przez terenu mocno zabudowane inwestycjami mieszkaniowymi - miasto się rozrasta i proporcjonalnie do tego, wyprowadzany poza nie powinien być także ruch tranzytowy. Ma ktoś więcej informacji o budowie północnej obwodnicy, może jakieś zdjęcia? Z tego, co kojarzę, to nowy most na Wiśle, jest już prawie gotowy i wkrótce będzie można nim przejechać : )