Koniec okresu wykonczeniowego / zdjęcie zabezpieczeń z wnętrza widn - Wielicka Garden

Forum dla przyszłych mieszkańców inwestycji osiedla Wielicka Garden w Krakowie, które buduje deweloper Atal. Wybór mieszkania, ceny, opinie, budowa bloku i sprawy mieszkańców - zapraszamy do dyskusji.
misiu7
Posty: 10
Rejestracja: 14 paź 2017, 22:54

Koniec okresu wykonczeniowego / zdjęcie zabezpieczeń z wnętrza widn - Wielicka Garden

Postautor: misiu7 » 10 mar 2018, 18:05

Witam, czy ktos sie orientuje kiedy ma byc zakonczenie okresu wykonczeniowego tzn. kiedy zostaną ściągnietę z wind obudowy itd.


miedziux
Posty: 20
Rejestracja: 12 lip 2017, 14:52

Re: Koniec okresu wykonczeniowego / zdjęcie zabezpieczeń z wnętrza widn - Wielicka Garden

Postautor: miedziux » 13 mar 2018, 15:22

Hej,

Ja nie wiem,
Ale biorąc pod uwagę ilość wykończonych/zamieszkanych mieszkań, szacując po robotnikach, wycieraczkach, światłach wieczorem, etc., ilości aut ekip remontowych i wciąż pełnym kontenerze na odpady wielkogabarytowe proponuję nie szybciej niż np. koniec czerwca.
Nie wiem czy po prostu nie lepiej zapytać zarządcę - ale wg mnie im dłużej tym mniejsze prawdopodobieństwo poważnego uszkodzenia przez ekipy remontowe.

Pozdrawiam.

por
Posty: 15
Rejestracja: 26 lis 2017, 20:58

Re: Koniec okresu wykonczeniowego / zdjęcie zabezpieczeń z wnętrza widn - Wielicka Garden

Postautor: por » 10 sie 2018, 23:32

Hej,

W sumie ... może zarządca ma już informacje, czy wszystkie mieszkania są zamieszkane ... może rzeczywiście można powoli ściągać zabezpieczenia.
I reklamy.
BTW: Czy można egzekwować od właścicieli naklejonych reklam/wlepek zwrot kosztów usunięcia? Bo przyznam szczerze, że takie naklejone na szybie przy wejściu mi się nie podobają :/

A wracając do sedna: może do świąt się uda? ;)

Pozdrawiam.


MarLec
Posty: 11
Rejestracja: 14 maja 2018, 0:13

Re: Koniec okresu wykonczeniowego / zdjęcie zabezpieczeń z wnętrza widn - Wielicka Garden

Postautor: MarLec » 12 sie 2018, 14:52

Hej, odbieralem ostatnie mieszkanie w etapie I na poczatku sierpnia. Teraz okres poprawek ze strony ATAL, a jest ich sporo..wiec realnie pewnie wykonczenie rozpocznie sie na poczatku wrzesnia. Chodzi o 57C, wiec proponuje w tym budynku wstrzymac sie do konca listopada.

por
Posty: 15
Rejestracja: 26 lis 2017, 20:58

Re: Koniec okresu wykonczeniowego / zdjęcie zabezpieczeń z wnętrza widn - Wielicka Garden

Postautor: por » 12 sie 2018, 17:57

Hej,

No i gra, wiemy coś więcej,
Dzięki za info,
Pozdrawiamy i powodzenia życzymy :)



Wróć do „Wielicka Garden Kraków od dewelopera Atal - forum mieszkańców osiedla”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość