Dziadowskie oszczędności wielkiego Atala / jakoś wykończenia bloków - Zabłocie Residence

Forum mieszkańców Osiedle Atal Residence Zabłocie w Krakowie, którego budowniczym jest deweloper Atal. Opinie, wybór mieszkania, lokalizacja, ceny, budowa bloku i sprawy mieszkańców.
Krakofsky
Posty: 2
Rejestracja: 12 maja 2018, 16:21

Dziadowskie oszczędności wielkiego Atala / jakoś wykończenia bloków - Zabłocie Residence

Postautor: Krakofsky » 12 maja 2018, 16:56

:lol: :lol: :lol: O masakra ATALRESIDENCE !!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
wielki ATAL S.A. - TAKA INWESTYCJA, TAKA LOKALIZACJA, TAKI SPLENDOR !!!!!! a tu co ?? pojechałem zobaczyłem i normalnie ŚMIAĆ SIĘ CHCE !!! PANIE PREZESIE ZBIGNIEWIE !!! błagam, nie Wy !! nie róbcie wiochy dziadostwa nie zachowujcie się jak deweloperski "Janusz" hahahah :)
fajna inwestycja, wykończenie, ławeczki, kosteczka, oświetlenie ledy, alejki drzeweczka, kwiaruszki, krzaczki a TU patrze i Co ?????
daszki nad klatkami z NAJTAŃSZEGO WSIOWEGO PLASTIKU ? Z "BELE GÓWNA" Z OBI CZY CASTORAMY ?? co za dziadostwo, co za krakowskie sknerstwo
brakło parę złotych na SZKŁO ?? tak jak to powinno wyglądać? niech PAN SAM TO ZOBACZY !! najtańszy plastik podtrzymywany na spoko nierdzewnych prętach co za popapraniec to wymyślił, kupił, zatwierdził ???? WSTYD !!!!! DROBNYMI OSZCZĘDNOŚCIAMI PSUJECIE SWÓJ WIZERUNEK
druga sprawa :
brakło kasy na normalne tarasowe deski, czy konglomerat, czy elewacyjne ??? WYKONCZENIE BALKONÓW GÓWNIANĄ ZWYKŁĄ SZALUNKOWĄ DECHĄ POMALOWANĄ NA CZARNO ??
BOOSZEE !! LUDZIE!!! ROZUMIEM, ZABŁOCIE, INDUSTRIALIZM, LOFTY - ALE WY ROBICIE WIOCHE !!!!!!! TO SIĘ RZUCA W OCZY, OSZCZĘDZACIE NA MATERIAŁACH WYKOŃCZENIOWYCH, NA TYM CO KAŻDY Z ULICY PIERWSZE ZOBACZY !! I SPYTA ?? kto to budował ??? WIELKI WIELKI ATAL !!!!!


BŁAGAM NIE DZIADUJCIE, NIE RÓBCIE SIARY, WIOCHY, OBCIACHU .. TO WIDAĆ JAK KTOŚ PRÓBUJE PRZYOSZCZĘDZIĆ NA MATERIAŁACH SZCZEGÓLNIE TAK WIDOCZNYCH W WYKOŃCZENIU !!!

GRATULUJE WYBORU, DECYZJI, pięknie, naprawdę pięknie to wygląda ..... ha ha ha luksus pomieszany z oborą ....


gratuluję wyboru, nagrodę temu kto tak postanowił zdecydował, wybrał ... bo nie wierżę patrząc na inne wasze inwestycje, że to WASZ STANDARD

pozdrawiam
Załączniki
wykonczenie balkonów.jpg
wykonczenie balkonów.jpg (30.09 KiB) Przejrzano 3188 razy
wsiowydaszek1.jpg
wsiowydaszek1.jpg (212.41 KiB) Przejrzano 3188 razy
wsiowydaszek.jpg
wsiowydaszek.jpg (204.78 KiB) Przejrzano 3188 razy


pozdro
Posty: 518
Rejestracja: 08 mar 2016, 17:33

Re: Dziadowskie oszczędności wielkiego Atala / jakoś wykończenia bloków - Zabłocie Residence

Postautor: pozdro » 12 maja 2018, 21:40

Jak za taką kasę w takim miejscu to ciesz się, że ci zwykłym tynkiem z castoramy nie pojechali na biało-buro :D

adi
Posty: 73
Rejestracja: 17 kwie 2016, 11:46

Re: Dziadowskie oszczędności wielkiego Atala / jakoś wykończenia bloków - Zabłocie Residence

Postautor: adi » 13 maja 2018, 22:18

Faktycznie, mogli się jednak nieco bardziej postarać, bo o ile budynki wyglądają całkiem nieźle i pewnie włożyli sporo środków w elewację, to jednak mogli też bardziej zadbać o szczegóły. A to przecież nie kosztowałoby chyba jakiegoś majątku, przy całej skali inwestycji.


doxa
Posty: 23
Rejestracja: 06 paź 2016, 21:37

Re: Dziadowskie oszczędności wielkiego Atala / jakoś wykończenia bloków - Zabłocie Residence

Postautor: doxa » 14 maja 2018, 22:40

o ku##a, to plexi nad wejściami do klatek hahaha :lol:

poczekaj jak wejdziesz do środka i zobaczysz stolarkę okienną - najtańsze, z najgorszego plastiku okna. aż czuć jak przekręcasz klamkę. owszem, okna są z zewnątrz eleganckie bo...oklejone szarą taśmą. w środku białe, tanie, dziadowskie. chcę poznać ich parametry cieplne i dźwiękowe xD

kupowałem mieszkanie o 1,5 tys. zł na metrze taniej (Ok, to było 2 lata temu ale ceny już wtedy szalały) i mam jedne z najdroższych okien producenta Jezierski. masywne, widać po uszczelkach, klamkach, ramie, dotyku że to jest porządne okno. te atala z zabłocia trzeba jak najszybciej zasłonić zasłonami i roletami :roll: niestety dźwięko i termoszczelność wyjdzie w praniu.

tak samo skrzynki elektryczne.. masakra takie dawało się w latach 2002, teraz się jest 16 lat później i bezpieczniki chowa się w ścianie za drzwiczkami rewizyjnymi, które są zlicowane ze ścianą

tak samo barierki balkonowe - oj stal nierdzewna jest już naprawdę standardem, a co tutaj zamontowano?

szymek
Posty: 29
Rejestracja: 07 sty 2017, 1:00

Re: Dziadowskie oszczędności wielkiego Atala / jakoś wykończenia bloków - Zabłocie Residence

Postautor: szymek » 09 sie 2018, 10:56

Trochę czasu minęło, i wygląda to jeszcze "lepiej" :(

Obrazek

Te obicia przy balkonach z desek, to też jakiś dosyć zabawny pomysł..

Krakofsky
Posty: 2
Rejestracja: 12 maja 2018, 16:21

Re: Dziadowskie oszczędności wielkiego Atala / jakoś wykończenia bloków - Zabłocie Residence

Postautor: Krakofsky » 11 sie 2018, 3:22

fiocha i tyle :) hahah

kryszard
Posty: 3
Rejestracja: 22 cze 2017, 3:47

Re: Dziadowskie oszczędności wielkiego Atala / jakoś wykończenia bloków - Zabłocie Residence

Postautor: kryszard » 12 sie 2018, 23:20

W skali takiej inwestycji, oszczędzanie na kilku daszkach, nie miałoby najmniejszego sensu. Nie wiem co wpłynęło na zmianę, ale ostatecznie wymienili je na szklane.
Załączniki
20180812_195827.jpg
20180812_195827.jpg (83.11 KiB) Przejrzano 2210 razy

szymek
Posty: 29
Rejestracja: 07 sty 2017, 1:00

Re: Dziadowskie oszczędności wielkiego Atala / jakoś wykończenia bloków - Zabłocie Residence

Postautor: szymek » 13 sie 2018, 0:42

No właśnie też tak myślałem, ale widać, że wreszcie ktoś przejął się tematem i wymienili, bo te plastiki wyglądały okropnie, teraz znacznie lepiej. Wcale bym się nie zdziwił, gdyby to przez pokazanie tego na forum, bo bez sensu dla firmy, jak takie obrazki "idą w świat", a koszt zmiany tego, przy kosztach budowy osiedla, naprawdę niewielki :)


SaS
Posty: 25
Rejestracja: 03 sty 2018, 12:49

Re: Dziadowskie oszczędności wielkiego Atala / jakoś wykończenia bloków - Zabłocie Residence

Postautor: SaS » 13 sie 2018, 9:08

"Chytry dwa razy traci" w praktyce - nie chcieli od razu zamontować porządnych, szklanych, to zapłacili najpierw za pleksi, a później i tak za szkło.

pilsner
Posty: 5
Rejestracja: 21 sie 2018, 10:21

Re: Dziadowskie oszczędności wielkiego Atala / jakoś wykończenia bloków - Zabłocie Residence

Postautor: pilsner » 23 sie 2018, 15:12

Od tego nowego parku to wygląda super, ale widzę że na dziedzińcu jakiś dramat. Ciasno, a z balkonu można skoczyć do balkonu sąsiada na śniadanie, no chyba ze tak się tam polubią wszyscy, ze nie bedzie problemu. Dramat.



Wróć do „Residence Zabłocie Kraków od Atal - forum mieszkańców osiedla”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość