I tu ze strony GDDKiA:
Szacunkowo realizację POK przewiduje się w latach 2019-2022.
Po wybudowaniu planowanej inwestycji ruch na kierunku wschód-zachód będzie rozdzielał się na północną i południową część obwodnicy Krakowa, odciążając przeciążoną ruchem pojazdów południową obwodnicę Krakowa. Ponadto możliwość skorzystania z północnego i południowego obejścia Krakowa pozwoli w warunkach ewentualnego zablokowania ruchu zapewnić ciągłość przejazdu samochodom na kierunku Rzeszów-Katowice.
Ciąg obwodnic Krakowa połączy wszystkie wyloty dróg krajowych po północnej stronie z miasta (A4, DK 79, DK 94, S7,) co umożliwi przemieszczanie się również od strony zachodniej w kierunku północnym (Kielce, Warszawa), zachodnim (Katowice, Wrocław), wschodnim (Tarnów, Rzeszów) bez konieczności przejazdu przez zatłoczone miasto. Przejmie cały ruch tranzytowy, jak również część ruchu miejskiego, obecnie przechodzącego przez północną część miasta drogą DK 79. Według prognoz na nowym odcinku już w roku 2025 ruch przekroczy średnio 30 tys. poj./dobę.
Jeszcze do niedawna nie mówiło się o żadnych datach, a tymczasem wychodzi tu na to, że za 4-5 lat, być może Kraków będzie mógł się cieszyć czwartą obwodnicą, czyli niespodziewanie szybko

Ciekawe czy obędzie się bez opóźnień, ale ja trzymam kciuki za tą inwestycję, bo jednak być może uda się dzięki niej wywalić z Krakowa sporo ruchu tranzytowego, który do tej pory w dużym stopniu korkował miasto. Jeśli chodzi o to, czy droga będzie uciążliwa dla mieszkańców osiedla Piasta Towers, to raczej bym się nie bał, bo chyba będzie w bezpieczniej odległości od naszych bloków. Myślę, że
północna obwodnica Krakowa, to bardzo potrzebna inwestycja i cieszę się, że coraz bardziej się do niej przybliżamy, jej zbudowanie powinno też ściągnąć sporo ruchu z dróg wchodzących w skład trzeciej obwodnicy, zwłaszcza tych znajdujących się na wschodzi i północy miasta, czyli np. ze Stella-Sawickiego, Nowohuckiej, Bora-Komorowskiego i jeszcze innych

Dobre wieści.