Przebudowa wiaduktu i linii kolejowej Grzegórzki - Dworzec Główny w Krakowie forum
Re: Przebudowa wiaduktu i linii kolejowej Grzegórzki - Dworzec Główny w Krakowie forum
Ciekawe, jak widzie strona wiaduktu, do której odbudowy miałyby zostać wykorzystane te elementy. Szkoda w Każdym razie, że z ostatniej tego typu konstrukcji mostowej w Krakowie, zostało tylko tyle.
Re: Przebudowa wiaduktu i linii kolejowej Grzegórzki - Dworzec Główny w Krakowie forum
Pod tymi estakadami ma powstać Park Kolejowy w Krakowie, ciekawe czy to wyjdzie jakoś. Tereny zielone pod estakadami brzmią dosyć oryginalnie, ale chyba nie jest to rozwiązanie nieznane na świecie. Ciekawe, kiedy mają zamiar zakończyć prace przy samej budowie estakady. To wszystko sprawia wrażenie już skończonego, tylko jeszcze ostatnia cześć nowego mostu kolejowego przez Wisłę.
Re: Przebudowa wiaduktu i linii kolejowej Grzegórzki - Dworzec Główny w Krakowie forum
No i jeszcze wisienka na torcie, czyli wejście na nowy przystanek kolejowy Kraków Grzegórzki.

Może mogli to to jednak zrobić tak, aby nieco bardziej pasowało do stylistyki starego, znaczy wybudowanego na nowo wiaduktu.
Sama stacja wydaje się tam być całkiem przydatna.

Może mogli to to jednak zrobić tak, aby nieco bardziej pasowało do stylistyki starego, znaczy wybudowanego na nowo wiaduktu.
Sama stacja wydaje się tam być całkiem przydatna.
Re: Przebudowa wiaduktu i linii kolejowej Grzegórzki - Dworzec Główny w Krakowie forum
Umówmy się, że ta estakada, to jednak jest całkiem szpetna, moim zdaniem wygląda ona gorzej niż wcześniejszy, porośnięty trawą nasyp. Jeszcze jak wandale zabiorą się za te filary, to będzie jeszcze gorzej. Ten park pod estakadą też jakoś nie może powstać, choć nie wiem czy to na pewno ma jakiś większy sens i czy takie tereny przykolejowe mają potencjał do tego, żeby dobrze się tam wypoczywało.
Re: Przebudowa wiaduktu i linii kolejowej Grzegórzki - Dworzec Główny w Krakowie forum
Żeby było zabawniej, to zaje się, że te nowe cegły, którymi obłożono betonową konstrukcję, to już się zaczęły degradować, więc całkiem szybko im poszło. O urodzie samej estakady nie wspomnę, ale jedno trzeba przyznać, pociągi po niej jeżdżą cichutko, i oby tak było też za kilka - kilkanaście lat.
Wróć do „Nowe biurowce, hotele, obiekty publiczne, przemysłowe i infrastruktura”
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości