Nowy pisze:Widziałem, że chyba sprzedaż nie powala ostatnio, bo zdecydowali się na wprowadzenie promocji na mieszkania z cenami
Już od 12 300 zł za m2
Ciekawe, jakie to mieszkania zostały przecenione i są w tej cenie, ale pewnie nie top. Choć trzeba przyznać, że sporo też już sprzedali. A może ktoś kupił i podzieli się na forum doświadczeniami oraz przesłankami do podjęcia takiej decyzji?
Pozwolę sobie napisać kilka słów na temat tej inwestycji bo kupiłem tam mieszkanie co oczywiście było poprzedzone dosyć dużym researchem.
Jeśli chodzi o dewelopera to tak jak ktoś wcześniej napisał jest to spółka córka Bumy więc nie jest to firma krzak, nastomiast wykonawcą jest grimbud, firma która ma na koncie już trochę inwestycji i dobre opinie wśród ludzi w branży. Jeśli chodzi o samą inwestycję to plusem jest to że są to dwa bloki obok istniejących już wcześniej bloków, a nie jest ona olbrzymim nowym osiedlem blok w blok tak jak to na przykład ma miejsce przy inwestycjach na górce narodowej gdzie powstaje nowe małe miasto niczym Avia. Oczywiście jeśli chodzi o pierwszy blok i mieszkania najbliżej ulicy to tam problemem może być hałas dochodzący od ulicy Conrada (możliwe że trochę się poluzuje jak otworzą do końca północną obwodnicę), jednak z każdym kolejnym mieszkaniem wgłąb ten hałas się niweluje tak że przy drugim bloku jesteśmy otoczeni przez już istniejące obok bloki przy ul. Radzikowskiego i hałas od ulicy nie dobiega. Z drugiej strony jest pociąg, obecnie jest to linia towarowa która obecnie kursuje bardzo rzadko (oczywiście w przyszłości może się to zmienić, do niedawna nie kursowała w ogóle ze względu na remont torów). Okolica sama w sobie to nowa część azorów, mieszkałem w okolicy przez chwilę i chwalę sobie tamten rejon, jest tam bardzo cicho i spokojnie.
Co do mieszkań samych w sobie to nie miałem żadnych zastrzeżeń, każde mieszkanie ma miejsce parkingowe, mieszkania na ostatnim piętrze mają poprowadzone przewody pod instalacje klimatyzacji na dachu, mieszkania na parterze mają rolety, jest możliwość zakupu komórki lokatorskiej, zaplanowane są 3 lokale usługowe z czego dwa są już kupione przez jedną osobę z zamiarem otwarcia sklepu spożywczego. Teren przed drugim blokiem jest wyłączony z ruchu samochodowego, pierwszy blok ma garaż na parterze oraz na -1, drugi blok ma tylko -1, garaże są ze sobą połączone, wjazd do garażu -1 znajduje się na początku pierwszego bloku oraz pomiędzy dwoma blokami dodatkowo jest winda samochodowa, istnieje możliwość instalacji ładowarki do samochodów elektrycznych w garażu. Pomiędzy blokami zaplanowany jest również plac zabaw dla dzieci.
Jeśli chodzi o komunikację to ta okolica wypada całkiem dobrze, a to dzięki połączeniu kolei małopolskich Lotnisko - Wieliczka, pieszo na stację kolejową Kraków Bronowice dochodzimy w maksymalnie 10 minut a następnie pociąg jedzie 7 minut na stację Kraków Grzegórzki dzięki czemu jest to obecnie najszybszy środek transportu do centrum. Dodatkowo mamy pod ręką autobusy na ul. Conrada, ul. Radzikowskiego, pętlę azory w niedalekiej odległości, a jak ktoś bardzo chce tramwaj to ma do wyboru tramwaje z przystanku Bronowice SKA (+3 minuty od stacji kolejowej Kraków Bronowice). W planach jest rozbudowa tej estakady nad torami i poprowadzenie tam tramwaju kończącego się pętlą za galerią bronowice ale kiedy to tego nikt nie wie, póki co trwa rozmowa na temat odcinka do pętli autobusowej Azory.
Na temat usług to w najbliżej okolicy jest Lidl obok stacji BP a kawałek dalej w drugą stronę znajdziemy ALDI, jeśli ktoś szuka czegoś więcej to oczywiście po drugiej stronie ulicy znajduje się Galeria Bronowice (siłownia, sklepy), Castorama, Makro i oczywiście IKEA - raczej niczego tam nie brakuje. Dodatkowo przy ul. Radzikowskiego znajdują się dwie kawiarnie, kebab, restauracja, good lood, lewiatan i inne usługi. Jeśli dla kogoś jest to istotne to w bloku obok znajduje się przedszkole i żłobek, drugie przedszkole jest po drugiej stronie nasypu kolejowego przy ul. Radzikowskiego, a jeszcze kilka kroków dalej jest szkoła podstawowa.
W planach jest również narysowana droga wzdłuż torów jako przedłużenie drogi prowadzącej do Radzikowskiego 100J i okolicznych bloków, pytanie czy będzie w przyszłości taka potrzeba i to dojdzie do skutku.
Myślę że na pierwszy rzut oka można spłycać tą inwestycję do rzeczy opisanych przez kolegów wcześniej ale jak ktoś rzeczywiście zainteresuje się tematem to ta inwestycja wypada bardzo dobrze na tle innych masówek których w Krakowie znajdziemy wiele, zwłaszcza że teraz można myślę w całkiem dobrej cenie jak na obecne standardy dostać tam mieszkanie.