Postautor: Anow » 13 mar 2018, 22:33
Dzisiaj odebraliśmy mieszkanie:) Okna całe, nic nie jest porysowane. Wylewka ok, kąty też. Jedyne co mieliśmy do zgłoszenia to jakieś małe dziabnięcie drzwi balkonowych na dole, regulacja klamek i doszlifowanie w kilku miejscach tynków. Jest tylko jedna niepokojąca rzecz w kilku mieszkaniach w tym samym pionie. U nas w mieszkaniu pod kaloryferem na wylewce jest dość spora plama. Podobno w którymś miejscu mogła pójść rurka, nie jesteśmy pierwszym mieszkaniem, które to zgłasza. W każdym razie sprawdzają to i będą naprawiać.
Byliśmy pod wrażeniem wykończenia części wspólnych. Naprawdę zrobili dobrą robotę. W administracji dają całą instrukcję korzystania z mieszkania, z opisami co można czego nie można, by nie stracić gwarancji. Niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę, ale z tej instrukcji wynika, że zmiany z wanny na prysznic, wymiana kaloryfera i zabudowa okapu musi uzyskać akceptację administracji zanim zostanie wykonana?
Taurona mamy umówionego na 19.03. Było jeszcze ok 10 wolnych terminów na następny tydzień. Nie trzeba iść do punktu obsługi w Hucie, my podpisywaliśmy papiery na Łagiewnickiej.
Zapomnieliśmy dopytać w administracji, czy będziemy korzystać z jakiejś aplikacji do zarządzania mieszkaniem w stylu MMsoft. Myślałam, że może coś będzie w tej instrukcji, ale info brak. Ktoś coś może dopytywał?