absentia.mint pisze:A to nie jest tak, że sprzedaż ostatniego budynku ruszy po prostu później...
Właśnie nie, bo napisali wprost "Ostatni budynek nie będzie w sprzedaży", ale nie chcieli rozwinąć dlaczego
absentia.mint pisze:A to nie jest tak, że sprzedaż ostatniego budynku ruszy po prostu później...
Kethael pisze:absentia.mint pisze:A to nie jest tak, że sprzedaż ostatniego budynku ruszy po prostu później...
Właśnie nie, bo napisali wprost "Ostatni budynek nie będzie w sprzedaży", ale nie chcieli rozwinąć dlaczego
Bas Kra pisze:Kethael pisze:absentia.mint pisze:A to nie jest tak, że sprzedaż ostatniego budynku ruszy po prostu później...
Właśnie nie, bo napisali wprost "Ostatni budynek nie będzie w sprzedaży", ale nie chcieli rozwinąć dlaczego
Ponoć bedzie sprzedawany na końcu. Znajomy rozważal tu mieszkanie i dopytywal, blok 1 i 2 mają jedna wspołnotę i KW, blok 3 i 4 będą drugą wspolnotą i odrębna KW, i nie mozna miedzy nimi kupowac parkingu.
To nawet dobrze, bo po pierwsze blok wyschnie, po drugie ceny spadną, bo nadal z bloku 1+2 jest wolnych 7 mieszkan.
Widać, ze w tym etapie 1+2 są lepsze meiszkania, dużo >60 i 70 m2, więc niby drożsi klienci, a zostało dużo miejsc parkingowych. Czyli nie kupowali po 2 parkingów na droższe mieszkanie.
Blok 3 ma bardziej -przepraszam- 'plebejskie' metraże. Co bedzie w bloku 4 - moze ktos potrafi po oknach poznać?
Wszystkie balkony mają w realu dziury, wygląda jak reklama fabryki durszlaków. Na planie widac małe łazienki i 'wanna/brodzik/prysznic' wymiar ok 90x90.
A jakby ktoś chciał zbadać, jak czesto tam jezdzą pociągi, to podrzucam z Portalu Pasażera PKP, jest w 3 w nocy i można pospać, od 4 zacznie się ruch osobowy. Nie wiem gdzie znaleźć towarowe pociągi, a po torach jeszcze jezdzą same lokomotywy techniczne.
Rozklad na teraz z Łobzów do Głownego, a jeszcze drugie tyle jezdzi jednoczesnie w droga stronę, czyli do Łobzowa. Czyli ilosc pociągów jest zawsze podwojna.
Bas Kra pisze:Jak ktoś ma życzenie zapłacic milion za mieszkanie z łazienką trzyipólmetra, z jedną windą na 9 kondygnacji i 100 mieszkaniami, przy torach, z pociągami jezdzacymi w dzien i w nocy, i trąbiącymi w dzien i w nocy - why not?
Czy to zakłóca codzienne życie? Absolutnie nie.
Bas Kra pisze:Kethael pisze:absentia.mint pisze:A to nie jest tak, że sprzedaż ostatniego budynku ruszy po prostu później...
Właśnie nie, bo napisali wprost "Ostatni budynek nie będzie w sprzedaży", ale nie chcieli rozwinąć dlaczego
Ponoć bedzie sprzedawany na końcu. Znajomy rozważal tu mieszkanie i dopytywal, blok 1 i 2 mają jedna wspołnotę i KW, blok 3 i 4 będą drugą wspolnotą i odrębna KW, i nie mozna miedzy nimi kupowac parkingu.
To nawet dobrze, bo po pierwsze blok wyschnie, po drugie ceny spadną, bo nadal z bloku 1+2 jest wolnych 7 mieszkan.
Widać, ze w tym etapie 1+2 są lepsze meiszkania, dużo >60 i 70 m2, więc niby drożsi klienci, a zostało dużo miejsc parkingowych. Czyli nie kupowali po 2 parkingów na droższe mieszkanie.
Blok 3 ma bardziej -przepraszam- 'plebejskie' metraże. Co bedzie w bloku 4 - moze ktos potrafi po oknach poznać?
Wszystkie balkony mają w realu dziury, wygląda jak reklama fabryki durszlaków. Na planie widac małe łazienki i 'wanna/brodzik/prysznic' wymiar ok 90x90.
A jakby ktoś chciał zbadać, jak czesto tam jezdzą pociągi, to podrzucam z Portalu Pasażera PKP, jest w 3 w nocy i można pospać, od 4 zacznie się ruch osobowy. Nie wiem gdzie znaleźć towarowe pociągi, a po torach jeszcze jezdzą same lokomotywy techniczne.
Rozklad na teraz z Łobzów do Głownego, a jeszcze drugie tyle jezdzi jednoczesnie w droga stronę, czyli do Łobzowa. Czyli ilosc pociągów jest zawsze podwojna.
Wróć do „Nowe inwestycje mieszkaniowe w Krakowie - bloki, apartamentowce, domy”
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 61 gości